PracaGrupypl.praca.szukanaŁódź/Informatyk - obrabiarki numeryczne, automatyka

  • 1. Data: 2004-04-17 05:39:07
    Temat: Łódź/Informatyk - obrabiarki numeryczne, automatyka
    Od: "Mikusiek" <m...@i...pl>

    Witam

    Poszukuje pracy w charkterze programisty obrabiarek numerycznych, automatyka
    najchętniej w Łodzi i okolicach. Na dzień dzisiejszy programuje i osługuje
    laserową obrabiarkę tnącą firmy "Amada". Mam 2-u letnie doświadczenie.
    Jednocześnie studiuję zaocznie w Wyższej Szkole Informatyki w Łodzi
    (www.wsinf.edu.pl) na kierunku inżynierskim. Jestem na 4 sem.

    Moje atuty to znajomość:
    - Autocad
    - języki programowania: Visual Basic, C
    - dobra znajomość j.angielskiego, także informatycznego
    ponad to:
    - html, flash
    - pakiet Office z Access-em
    - 3d Studio Max
    - podstawy Unix
    Mam prawo jazdy kat. B

    Jestem również otwarty na inne propozycje.

    więcej informacji ? --- m...@i...pl

  • 2. Data: 2004-05-01 10:54:15
    Od: "CPI" <c...@w...fr>

> [...]
    > - podstawy Unix
    > Mam prawo jazdy kat. B
    >
    > Jestem również otwarty na inne propozycje.

    Conseil Poly Informatique

    Dzień dobry.

    Poszukujemy osoby na stanowisko:
    Programista VB, VC++, Access

    Wymagania podstawowe:

    - znajomość języka programowania VB, VC++
    - znajomość Microsoft Access
    - znajomość języka francuskiego w stopniu umożliwiającym czytanie
    dokumentacji

    Wymagania dodatkowe (mile widziane):

    + znajomość języka programowania Microsoft MASM
    + znajomość języka francuskiego w stopniu umożliwiającym komunikację

    Praca na zlecenie, dobre zarobki
    Mozlivosc wyjazdu do francij

    Oferty zawierajace cv, prosze przeslac e-mailem na adres:

    c...@w...fr