PracaGrupypl.praca.szukana › Łódź/Informatyk - obrabiarki numeryczne, automatyka

  • 1. Data: 2004-03-23 05:21:00
    Temat: Łódź/Informatyk - obrabiarki numeryczne, automatyka
    Od: "Mikusiek" <m...@i...pl>

    Witam

    Poszukuje pracy w charkterze programisty obrabiarek numerycznych, automatyka
    najchętniej w Łodzi i okolicach. Na dzień dzisiejszy programuje i osługuje
    laserową obrabiarkę tnącą firmy "Amada". Mam 2-u letnie doświadczenie.
    Jednocześnie studiuję zaocznie w Wyższej Szkole Informatyki w Łodzi
    (www.wsinf.edu.pl) na kierunku inżynierskim. Jestem na 4 sem.

    Moje atuty to znajomość:
    - Autocad
    - języki programowania: Visual Basic, C
    - dobra znajomość j.angielskiego, także informatycznego
    ponad to:
    - html, flash
    - pakiet Office z Access-em
    - 3d Studio Max
    - podstawy Unix
    Mam prawo jazdy kat. B

    Jestem również otwarty na inne propozycje.

    więcej informacji ? --- m...@i...pl