PracaGrupypl.praca.dyskusjeList motywacyjny i Cv › List motywacyjny i Cv
  • Data: 2002-09-06 19:37:16
    Temat: List motywacyjny i Cv
    Od: "Beri" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam grupowiczow

    Mam pewien problem, pare miesiecy temu stralam sie o prace w 2 firmach, w
    jedenj firmie mialam rozmowe kwalifikacyjna, ale bez skutku, ciagle jestem
    bezrobotna. Teraz te dwie firmy znowu oglaszaja nabor. I teraz nie wiem czy
    wysylac ten sam list i Cv, czy tez cos zmieniac, no i czy w ogole jest sens
    strac sie znowu o prace w firmie, z ktora odbylam romowe kwalifikacyjna i
    czy zanznaczac to w liscie. Z gory dziekuje za pomoc.

    pozdrawiam Goska