PracaGrupypl.praca.szukanaList do Świętego Mikołaja

  • 1. Data: 2007-01-14 12:14:52
    Temat: List do Świętego Mikołaja
    Od: "Natalia" <n...@p...onet.pl>

    Drogi Święty Mikołaju,
    Piiiszzzę dooo Ciiieeebiiiee pooowwoliii,
    aa piiiszzzę dooo Ciiieeebiiiee pooowwoliii,
    boo nnieee wiiieemm cczyy umiiieeesszzz sszyyybkooo czzytaćć.
    Przynieś mi proszę w prezencie pracę jakąkolwiek prócz sex-biznesu,
    akwizycji, rozsyłania spamu czy obsługi czatu erotycznego.
    Spełniam wszystkie wymogi formalne, by takiego prezenta otrzymać.

  • 2. Data: 2007-01-14 14:24:04
    Temat: Re: List do Świętego Mikołaja
    Od: "shinX" <s...@g...com>

    biedronka, ew. lidl

  • 3. Data: 2007-01-14 16:35:45
    Od: n...@p...onet.pl

    > biedronka, ew. lidl
    co za skąpiec z ciebie? na prawdę nie masz dla mnie spokojnej posady woźnej
    albo dozorczyni? weź kurde poszperaj w tym worze Mikołaju.