PracaGrupypl.praca.szukana › -= Linux / sieci / Java / C++ / woj. śląskie =-

  • 1. Data: 2005-02-22 17:27:29
    Temat: -= Linux / sieci / Java / C++ / woj. śląskie =-
    Od: "PK" <a...@p...onet.pl>

    -= Linux / sieci / Java / C++ / woj. śląskie =-
    Szukam dodatkowej pracy/zleceń w woj. śląski lub pracy zdalnej.
    Mam zarejestrowaną działalnośc gosp. - mogę wystawiać faktury VAT.

    Systemy operacyjne:
    Linux &#8211; znajomość na poziomie administratora
    Microsoft Windows &#8211; zaawansowany użytkownik/administrator
    Cisco IOS &#8211; znajomość przeciętna

    Języki programowania:
    Java J2SE &#8211; znajomość bardzo dobra
    C/C++ - znajomość dobra
    Html, javascript, css, XML, UML, bash &#8211; znajomość przeciętna

    Bazy danych:
    MySql, PostgreSql, MS Sql Server 2000, Oracle &#8211; znajomość przeciętna

    Ogólne:
    Budowa i konserwacja sieci LAN, Wireless LAN
    Bardzo dobra znajomość sprzętu komputerowego
    Doświadczenie w montażu i konfiguracji komputerów
    Umiejętność rozwiązywania problemów sprzętowych i programowych

    Oprogramowanie:
    Pakiety biurowe: MS Office, Open Office
    Narzędzia CASE: Posejdon for UML
    CAD/CAM: AutoCad 2000
    Grafika: Photoshop, Gimp
    Inżynierskie: Mathcad

    Języki:
    Angielski - komunikatywny
    Niemiecki - podstawowy

    Kursy:
    2003 - 2004 - Cisco CCNA
    2004 - Microsoft Authorized Academic Training Program
    Building Solution with Microsoft Visio 2000
    Prawo jazdy kategorii B.

    Kontakt:
    Telefon: 697-724-621
    Email: p...@g...pl