PracaGrupypl.praca.szukanaLinux magician, to co dla Ciebie jest magią dla mnie jest rzeczywistością ;)Linux magician, to co dla Ciebie jest magią dla mnie jest rzeczywistością ;)
  • Data: 2008-05-30 05:57:59
    Temat: Linux magician, to co dla Ciebie jest magią dla mnie jest rzeczywistością ;)
    Od: linux4you <l...@i...no-ip.org> szukaj wiadomości tego autora

    Witam Szanownych Zleceniodawców!

    Przyjmę zlecenia dotyczące Linuksa. Interesują mnie zadania z obszaru
    sieci komputerowych, baz danych (mysql, oracle), programowania zarówno
    konsolowego, interfejsowego (C/C++), tworzenie sterowników do urządzeń,
    tworzenie stron www. Zawodowo jestem związany z Linuksem od ponad 5 lat.
    Znam bdb j. angielski dokumentacyjny, db tzw. spoken language :).
    Pracuję zdalnie, w przypadku gdy sytuacja tego wymaga jestem gotowy na
    wyjazdy krótkotrwałe.

    Dodam, że jestem naprawdę solidny i napewno Państwo nie zawiodą się na
    moich usługach.

    Zapraszam do kontaktu,
    linux4you
    tel. 0500482676