PracaGrupypl.praca.szukanaLinux Freelancer

  • 1. Data: 2008-06-09 17:44:38
    Temat: Linux Freelancer
    Od: linux4you <l...@i...no-ip.org>

    Witam,

    Szukam zleceń pracy zdalnej dotyczącej Linuksa. Interesują mnie zlecenia
    konfiguracji serwerów, routerów, zagadnienia bezpieczeństwa systemu i
    danych, bazy danych (Oracle, Mysql). Interesują mnie również zlecenia
    programistyczne w C/C++, php, mysql, bash, perl.

    Jeśli masz jakiś interesujący projekt to być może jest to coś co jestem
    w stanie wykonać z powodzeniem i wzajemym zadowoleniem.

    Jestem gotowy na okazjonalne wizyty w siedzibie firmy, mam tu na mysli
    wyjazdy na 1-7 dni. Nie wchodzą w grę dłuższe pobyty za granicą.

    Znam bdb język angielski techniczny, db spoken language.

    Pozdrawiam,
    linux4you

  • 2. Data: 2008-10-07 19:57:00
    Temat: Re: Linux Freelancer