PracaGrupypl.praca.dyskusje › Lanform - szkolenia z gwarancja zatrudnienia

  • 11. Data: 2011-04-21 22:26:28
    Temat: Re: Lanform - szkolenia z gwarancja zatrudnienia
    Od: Piotr <b...@b...pl>

> [...]
    > Czas, a co za tym idzie znikanie negatywnych informacji z Internetu o
    > swej pseudo działalności, działa tylko na ich korzyść.
    > Jedyne co potrafią to reklamować się we wszelki możliwy sposób w
    > Internecie i urzędach pracy.
    >
    > Jeżeli nie chcesz stracić pieniędzy to lepiej nie miej z nimi nic do
    > czynienia.
    > Kantowanie tyczy się nie tylko kursantów ale i klientów którzy zlecają
    > im zlecenia.
    > Na pewno zaraz po mojej wypowiedzi zacznie tutaj agitowć ich prezes -
    > ale to potrafią czyli zastraszać ludzi paragrafami

    No, ale jeśli naprawdę robią przekręty... to dziwi mnie, że mogą to tak
    swobodnie robić... Chyba żyjemy w cywilizowanym kraju... jest coś
    takiego jak sąd...?

    Tak nawiasem mówiąc.... Zastanawia mnie jeszcze jedna kwestia (może
    powinienem nowy temat założyć, ale jeszcze tutaj dopytam..). Jak to jest
    w inżynierii oprogramowania... Jak firma X potrzebuje programu/systemu
    to jak sobie "znajduje" firmę programistyczną do stworzenia tego
    systemu? (powiedzmy, że chcą minimalnie zaoszczędzić i niekoniecznie
    płacić jakimś liderom i największym firmom na rynku). Mi się wydaje
    takie dosyć oczywiste najprostsze rozwiązanie, że obecnie wyszukuje się
    firmy na googlach i sprawdza się ich poprzednie projekty, później
    uzgadnia warunki itp.... Jak patrzą na stronę Lanform, to dziwi mnie, że
    ktoś poważny może im zlecić stworzenie jakiegoś większego programu... Ja
    gdybym miał firmę to po wyglądzie ich strony to co najwyżej bym im
    zlecił napisanie programu "hello, world!".
    Może strona www to nie jest główny wyznacznik, ale to tak jakby ktoś
    starający się o pracę przyszedł na rozmowę kwalifikacyjną z gołą klatą i
    w spodniach od dresu.

    P.S. Zastanawia mnie jak wygląda siedziba firmy... pl. Wolności 12
    (Łódź). Ktoś może widział?

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 12. Data: 2014-05-13 12:27:54