PracaGrupypl.praca.szukana › Laborant, Pracownik biurowy - Warszawa, Białystok

  • 1. Data: 2007-08-09 11:19:10
    Temat: Laborant, Pracownik biurowy - Warszawa, Białystok
    Od: Phormidium <p...@g...com>

    Witam serdecznie!
    Szukam pracy jako pracownik biurowy lub laborant. Wykształcenie
    wyższe, temat pracy inżynierskiej: ,,Badania fizykochemiczne m-
    nitrobenzoesanów litowców". Aktualnie student Międzywydziałowego
    Studium Ochrony Środowiska - Magisterskich Studiów Uzupełniających na
    SGGW w Warszawie, które kończę w przyszłym roku. Znam zagadnienia z
    zakresu ochrony środowiska, ochrony przyrody, chemii a w szczególności
    metod spektroskopowych w analizie chemicznej (FT-IR, FT-Raman,
    spektroskopia absorpcyjna UV/VIS, ASA, ESA), metod objętościowych i
    wagowych. Znam zagadnienia związane z metodami numerycznego
    modelowania oraz obliczeń struktury związków chemicznych (m.in. w
    programach Gaussian 98 i GAMESS). Byłem jednym ze współautorów
    publikacji naukowej wykonywanej w Katedrze Chemii Poltechniki
    Białostockiej pt. ,,Structural characteryzation of alkali metal 3-
    nitrobenzoates" dotyczącej właściwości fizykochemicznych kompleksów
    kwasu m-nitrobenzoesowego z metalami pierwszej grupy układu
    okresowego. Biegle posługuję się komputerem, zarówno w środowisku
    Windows 98-XP jak i Linux., pakietami biurowymi MS Office oraz
    OpenOffice a także Internetem. Pracowałem w Gminnym Centrum Informacji
    jako pracownik biurowy. Do moich obowiązków należała współpraca z
    osobami bezrobotnymi w zakresie redagowania dokumentów aplikacyjnych i
    metod poszukiwania pracy. Redagowanie pism urzędowych a także
    organizacja zajęć informacyjno-szkoleniowych (począwszy od układania
    programu zajęć a skończywszy na samej organizacji) dla osób
    bezrobotnych. Jestem osobą ambitną, inteligentną, uśmiechniętą, miłą,
    uczciwą, umiejąca słuchać i doradzać, dobrze sprawdzam się w warunkach
    stresujących i wymagających szczególnej koncentracji. Mogę
    zagwarantować iż podejmę każde wyzwanie.

    Emil Oleksiński
    Em@il: e...@i...pl
    Tel.: 698 082 298