PracaGrupypl.praca.szukanaLUBUSKIE i okolice - PODATKI, FINANASE, BIURO, KOMUTERY, ITP.LUBUSKIE i okolice - PODATKI, FINANASE, BIURO, KOMUTERY, ITP.
  • Data: 2002-08-26 16:12:36
    Temat: LUBUSKIE i okolice - PODATKI, FINANASE, BIURO, KOMUTERY, ITP.
    Od: s...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

    Witam serdecznie

    Jestem absolwentka Politechniki Zielonogorskiej.
    Moja specjalnosc to ekonomia oraz zastosowanie informatyki i
    matematyki w ekonomii.
    Obecnie doksztalcam sie w kierunku podatkow i finansow.

    Przez kilka miesiecy pracowalam w Urzedzie Skarbowym.
    Dodatkowo prowadzilam biuro i mala ksiegowosc dla jedej z firm.

    Obecnie SZUKAM pracy, nachetniej biurowej i wiazacej sie z moim
    wyksztalceniem.
    Jestem osobo komunikatywna, otwarta, latwo nawiazujaca kontakty.
    Jesli czegos nie wiem szybko sie doucze.
    Biegle posluguje sie komputerem.

    pozdrawiam,
    ILONA