PracaGrupypl.praca.szukanaŁÓDŹ - inżynier systemowy/administrator

  • 1. Data: 2004-05-19 09:12:19
    Temat: ŁÓDŹ - inżynier systemowy/administrator
    Od: Marcin Wojtalik <m...@e...pl>

    Witam,

    Szukam (dodatkowej) pracy lub zleceń na terenie Łodzi i okolic.

    Mam kilkuletnie doświadczenie na stanowiskach inżyniera systemowego/
    administratora systemów i sieci. Brałem udział w wielu projektach.

    Podejmę się profesjonalnej opieki nad systemami informatycznymi w
    zakresie:

    - sprzętu komputerowego i sieciowego
    (naprawy/konserwacje/modernizacje/konfiguracja/monit
    oring)
    - sieci komputerowych LAN i WAN (projektowanie/konfiguracja urządzeń)
    - serwerów (instalacja/budowa/konfiguracja)
    - oprogramowania systemowego (Windows/Linux/Netware)
    - serwerów baz danych (MS SQL/MySQL/PostgreSQL)
    - wdrażania oprogramowania
    - ochrony antywirusowej
    - polityki bezpieczeństwa (systemy IDS/testy penetracyjne)
    - dostępu do Internetu (serwery WWW, pocztowe, FTP, router/firewall)
    - szkolenia i wsparcia użytkowników

    Prowadzę działalność gospodarczą.

    Więcej informacji na stronie http://www.e-ra.pl

    Posiadam wyższe wykształcenie informatyczne, znam angielski (FCE), mam
    prawo jazdy. Na życzenie CV i referencje. Pełna dyspozycyjność i
    elastyczność we współpracy.

    Kontakt: biuro @e-ra.pl +48 696 47 97 45