PracaGrupypl.praca.szukanaŁÓDŹ-WARSZAWA Projektant/Administrator sieci TCP/IP i urządzeń CISCO

  • 1. Data: 2004-04-07 13:31:38
    Temat: ŁÓDŹ-WARSZAWA Projektant/Administrator sieci TCP/IP i urządzeń CISCO
    Od: Asceta <a...@S...asceta.tpi.pl>

    Witam!

    Od ponad 6 lat pracuje w branzy IT - z czego ponad cztery spedzilem na
    konfiguracji sprzetu Cisco i administracji sieciami TCP/IP (od trzech
    lat mam tytul CCNA). Mam bardzo duze doswiadczenie w zabezpieczaniu
    sieci, wykonywalem audyty bezpieczenstwa sieci dla kilku firm. Bralem
    udzial w projektach zwiazanych z VoIP i BGP. W trakcie pracy
    administrowalem centralami telefonicznymi firmy Alcatel, roznymi
    systemami operacyjnymi (Solaris 7/8 na platformie SPARC, Windows NT
    4.0/2000, FreeBSD i in.); konfigurowalem i administrowalem wieloma
    uslugami w oparciu o te systemy (np. MS SQL 6.5/2000, Exchange 5.5,
    apache, inn, squid, ircd). Wdrazalem w administrowanych sieciach systemy
    IDS (Cisco NetRanger, snort, ISS Real Secure).

    Szukam pracy najchetniej na stale- na umowe o prace. Chetnie tez biore
    wszelkie zlecenia konfiguracji badz wsparcia technicznego, w
    szczegolnosci dotyczace urzadzen CISCO i zabezpieczana sieci.

    Pozdrawiam!
    Arkadiusz Majer

    Pelne CV dostepne jest na stronie www (adres w stopce).

    --
    Arkadiusz Majer
    http://www.asceta.tpi.pl/