PracaGrupypl.praca.szukanaŁÓDŹ-OPIEKUNKA DO DZIECKA/POMOC OSOBOM STARSZYM/POMOC W DOMU/KELNERKA

  • 1. Data: 2005-05-24 07:10:18
    Temat: ŁÓDŹ-OPIEKUNKA DO DZIECKA/POMOC OSOBOM STARSZYM/POMOC W DOMU/KELNERKA
    Od: "Iza" <a...@p...fm>

    Uczciwa absolwentka szkoly średniej szuka pracy na okres od maja do
    lipca/sierpnia lub dłużej w zalezności od rodzaju pracy.

    Jak w temacie
    - opieka nad dziećmi - doświadczenie z opieki nad rodzeństwem i pilnowania
    dzieci sąsiadów.
    - Pomoc osobom starszym - robienie zakupów, sprzątanie, pomoc w domu.
    - Pomoc w domu i ogrodzie.
    lub/i
    - Praca w charakterze kelnerki, bądź sprzedawcy
    - Posiadam doświadczenie w pracy z kasą fiskalną,

    Dodam iż posiadam stały dostęp do internetu, język angielski umiem na
    poziomie średnio zaawansowanym, mogę także udzielać korepetycji z matematyki
    na poziomie Liceum/Gimnazjum/Podstawówka.

    Nie interesują mnie propozycje towarzyskie ani praca w charakterze
    akwizytora !!

    Kontakt: a...@p...fm lub tel. 504-526-885