eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupyalt.pl.praca.oferowana[ŁÓDŹ] Manager Call Center[ŁÓDŹ] Manager Call Center
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: Dimar Polska <d...@u...dimar.pl>
    Newsgroups: alt.pl.praca.oferowana
    Subject: [ŁÓDŹ] Manager Call Center
    Date: Thu, 06 May 2010 15:19:04 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 50
    Message-ID: <hrufka$c6t$2@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: 83.142.206.194
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1273151946 12509 83.142.206.194 (6 May 2010 13:19:06 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 6 May 2010 13:19:06 +0000 (UTC)
    X-User: usame
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.1.9) Gecko/20100317
    Thunderbird/3.0.4
    Xref: news-archive.icm.edu.pl alt.pl.praca.oferowana:22862
    [ ukryj nagłówki ]

    Jesteśmy firmą świadczącą usługi na rzecz przedsiębiorstw w zakresie
    telemarketingu (telesprzedaż i call center). W kampaniach, które
    prowadzimy, pomagamy naszym klientom w badaniach rynku, sprzedaży,
    kontaktach z klientem oraz aktualizacjach baz danych.
    Naszymi Klientami są liderzy branży finansowej, transportowej, handlu
    detalicznego i IT. Od 10 lat prężnie działamy w Polsce, a dzięki
    długofalowej współpracy z większością klientów stale rozwijamy naszą firmę.

    Aktualnie do naszej siedziby w Łodzi poszukujemy osoby na stanowisko:

    Manager Call Center
    nr ref. MCC1/4/10

    Zadania:
    Organizacja pracy call center poprzez:
    - Zarządzanie podległym personelem (Kierownicy, HR, IT, Telemarketerzy)
    - Prowadzenie szkoleń telemarketingowych i sprzedażowych
    - Kontrola jakości wykonywanych działań i pracy personelu
    - Utrzymywanie stałego kontaktu z klientami
    - Miesięczna realizacja planów projektów telemarketingowych
    - Coaching podległych pracowników

    Wymagania:
    - Doświadczenie w zarządzaniu zespołem telemarketerów lub call center
    - Bogate doświadczenie w realizacji projektów sprzedażowych przez
    telefon (B2C lub B2B)
    - Umiejętność wyznaczania i realizacji celów oraz planowania pracy
    podległego zespołu
    - Dobra organizacja pracy własnej oraz zespołu
    - Umiejętność komunikacji interpersonalnej na różnych poziomach
    - Nastawienie na wdrażanie własnych, innowacyjnych rozwiązań
    - Silna motywacja do pracy i wysoka odporność na stres
    - Umiejętność prowadzenia szkoleń z zakresu sprzedaży telefonicznej

    Oferujemy:
    - Możliwość rozwoju kompetencji menedżerskich poprzez samodzielne
    zarządzanie atrakcyjnymi projektami telemarketingowymi
    - Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
    - Pracę w młodym zespole
    - Pracę w firmie o spłaszczonej strukturze zarządzania (możliwość
    szybkiego podejmowania decyzji i implementacji własnych pomysłów)
    - Premie w formie dodatkowego wynagrodzenia w zamian za odnoszenie
    sukcesów w sprzedaży

    Aplikację w postaci CV z klauzulą o zgodzie na przetwarzanie danych
    osobowych prosimy przesyłać na adres d...@d...pl. W tytule
    e-maila proszę wpisać nr ref. oferty.

    --
    Dimar Polska

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1