PracaGrupypl.praca.oferowanaŁÓDŹ, KIEROWNIK DZIAŁU HANDLOWEGO

  • 1. Data: 2008-05-21 17:59:30
    Temat: ŁÓDŹ, KIEROWNIK DZIAŁU HANDLOWEGO
    Od: SIM26 <d...@g...com>

    Firma handlowa z wieloletnim doświadczniem, prowadząca swą działalność
    na łódzkim rynku w branży biuroserwis, poszukuje obecnie:

    KIEROWNIKA DZIAŁU HANDLOWEGO

    Dla osoby, której powierzona funkcja będzie zarówno wyzwaniem, jak
    również propozycją rozwoju osobistego, mamy ofertę:

    => stworzenia działu handlowego, obsługującego klientów na
    profesjonalnym poziomie

    => sprawnego i efektywnego zarządzania sprzedażą i zaopatrzeniem
    hurtowni artykułów biurowych

    => koordynacji tworzenia ofert handlowych

    => zarządzania kilkuosobowym zespołem handlowców

    => analizy rentowności sprzedaży

    => obsługi kluczowych klientów

    => planowania operacyjnego

    Zmotywowanemu kandydatowi, który będzie gotów podjąć te trudne, ale
    jakże
    inspirujące zadania, proponujemy:

    => swobodę działania w ramach udzielonych kompetecji

    => możliwość osobistego rozwoju, wraz z rozwojem działu, którym
    kandydat będzie kierował

    => profesjonalne środowisko, tworzone według własnych pomysłów i
    inwencji

    => możliwość stałego wzrostu swoich umiejętności wraz z
    rozwojem firmy

    => stabilną pracę, z perspektywą awansu w nowo tworzonej
    struktukturze

    Kandydatów zainteresowanych przedstawioną ofertą, prosimy o
    przesyłanie
    CV i listu motywacyjnego, z opisem swoich doświadczeń zawodowych i
    krótką, jednostronicową koncepcją zarządzania swoim przyszłym działem
    handlowym, na adres:

    s...@v...pl

    Na Państwa oferty czekamy do dnia 30 maja 2008 roku.