PracaGrupypl.praca.dyskusje › Kwalifikacje

  • 1. Data: 2006-02-26 13:19:48
    Temat: Kwalifikacje
    Od: "Kaśka" <g...@p...onet.pl>

    Czy ktoś może mi powiedzieć jakie są moje szanse na pracę jako pracownika
    biurowego?
    Co prawda mam niskie kwalifikacje bo tylko szkołę zawodową. Ale zawsze
    przecież mogę je nadrobić

  • 2. Data: 2006-02-26 13:59:27
    Temat: Re: Kwalifikacje
    Od: " leszek" <s...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Kaśka <g...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Czy ktoś może mi powiedzieć jakie są moje szanse na pracę jako pracownika
    > biurowego?
    > Co prawda mam niskie kwalifikacje bo tylko szkołę zawodową. Ale zawsze
    > przecież mogę je nadrobić

    Bez znajomości twoich kwalifikacji trudno powiedziec jakie masz kwalifikacje
    na pracownika biurowego. Poziom wykształcenia to tylko jeden z wielu czynników.

  • 3. Data: 2006-02-26 14:51:25
    Od: g...@p...onet.pl

    Leszku bardzo przepraszam ale to moja praca na studiach i dlatego ten malusi
    żart.Pozdrawiam Kaśka> Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->
    http://www.gazeta.pl/usenet/