PracaGrupypl.praca.szukana › Kujawsko-Pomorskie - podejmę prac

  • 1. Data: 2004-01-04 15:53:48
    Temat: Kujawsko-Pomorskie - podejmę prac
    Od: "Amper\(ka\)" <a...@p...onet.pl>

    Witam!

    Mam 38 lat. Jestem mgr inż. rolnictwa. Ponadto mam ukończone Studium
    Administracji Państwowej oraz z wyróżnieniem Studia Podyplomowe w zakresie
    Dziennikarstwa. Posiadam doświadczenie w zarządzaniu sprzedażą w firmie
    handlowej (praca na stanowisku kierowniczym). Pracowałem także w
    administracji samorządowej. Specjalizuję się w dziedzinie zamówień
    publicznych - mam ukończone kursy i szkolenia w tym kierunku, a także
    kilkuletnią praktykę. Potrafię biegle obsługiwać komputer (w tym: edytory
    tekstu - posiadam umiejętność szybkiego pisania, internet, poczta
    elektroniczna) i inne urządzenia biurowe. Posiadam prawo jazdy kat. B.
    Ponadto ukończyłem dwa semestry nauki języka angielskiego. Jestem osobą
    bardzo odpowiedzialną, w pełni dyspozycyjną. Cechuje mnie rzetelność,
    sumienność oraz wysoka kultura osobista.

    Poszukuję pracy na terenie województwa kujawsko-pomorskiego (Bydgoszcz,
    Toruń, Grudziądz, Chełmno, Świecie), ewentualnie oczekuję innych propozycji.

    Jeśli zainteresowała Państwa moja oferta, proszę o kontakt
    (a...@p...onet.pl).
    Z poważaniem, Wojtek