PracaGrupypl.praca.szukana › Kto zatrudni Gusię???

  • 1. Data: 2002-06-10 09:53:56
    Temat: Kto zatrudni Gusię???
    Od: <g...@p...onet.pl>

    Hej!
    Przez najbliższe 2 miesiace będę niezagospodarowanym zasobem ludzkim. Mam
    doświadczenia zawodowe w bardzo różnych dziedzinach: prace biurowe, opieka nad
    dziećmi, organizowanie warsztatów i dużych "imprez", reperowanie namiotów...
    Dobrze czuję się pracując w zespole, zdarzało mi się również koordynować pracę
    grup młodych ludzi. Jestem komunikatywna, mam sporą dawkę osobistego uroku,
    moimi dodatkowymi zaletami są inteligencja i uczciwość. Czekam na sensowne
    propozycje. Interesuje mnie praca ze stałym zarobkiem (akwizycja, prowizje itd
    nie wchodzą w grę)
    Z nadzieją na szanse zarobienia pieniędzy koniecznych, niestety, do realizacji
    marzeń - Gusia;)
    mail: g...@p...onet.pl

  • 2. Data: 2002-06-10 12:34:56
    Temat: Zapomniałam...Warszawa, 3 rok pedagogiki :)