PracaGrupypl.praca.szukanaKto umożliwi samotnej kobiecie zarobienie chociaż 500 zł miesięcznie?

  • 1. Data: 2003-11-28 13:43:45
    Temat: Kto umożliwi samotnej kobiecie zarobienie chociaż 500 zł miesięcznie?
    Od: "quassia" <q...@w...pl>

    Straciłam pracę sekretarki i asystentki z powodu likwidacji firmy, o co
    obecnie nietrudno. Mogę przepisywać teksty na komputerze, robić korekty,
    umiem też robić strony WWW, także flash i java script, zajmę się sprawami,
    na które pracodawcy brak czasu, załatwię różne sprawy w urzędach, mogę pomóc
    w odzyskaniu należności od dłużników, pomogę w prowadzeniu firmy, sklepu,
    warsztatu, zawiozę, przywiozę, mogę robić wiele różnych rzeczy. Nie umiem
    tylko pozyskiwać klientów i nagabywać potencjalnych nabywców. Referencje na
    życzenie. Gwarantuję uczciwość, rzetelność, punktualność, odpowiedzialność.
    Nie musi to być praca etatowa ani nawet na umowę, może być zlecenie albo na
    działalność gospodarczą albo na dowolnych warunkach określonych przez
    pracodawcę.
    q...@w...pl