PracaGrupypl.praca.dyskusjeKto to i od czego jest "Pracownik Kontroli Cen i Zapasów"? › Kto to i od czego jest "Pracownik Kontroli Cen i Zapasów"?
  • Data: 2008-01-18 15:10:17
    Temat: Kto to i od czego jest "Pracownik Kontroli Cen i Zapasów"?
    Od: warlock24 <w...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Czesc,

    Możecie mnie uświadomić co należy do obowiązków kogoś na takim
    stanowisku i jak wygląda w praktyce takie zajęcie? Jedyne co znalazłem
    ogólną listę wymagań w stylu:
    - Wykształcenie minimum średnie
    - Bardzo dobra znajomość obsługi komputera (Pakiet MS Office -
    szczególnie Excel)
    - Zdolności analityczne, świadomość finansowa
    - Odpowiedzialność, dokładność, uczciwość
    - Komunikatywność
    - Umiejętność pracy w zespole.

    przyznacie że nie wiele to mówi o tym "zawodzie".