PracaGrupypl.praca.dyskusje › Kto może mi pomóc w znalezieniu pracy/

  • 1. Data: 2003-07-12 10:00:28
    Temat: Kto może mi pomóc w znalezieniu pracy/
    Od: "Robert Kubanek" <r...@p...onet.pl>

    Serdecznie witam !!

    Jestem byłym właścicielem firmy Konstal-bud . Obecnie jestem osobą
    bezrobotną bez zasiłku. Bardzo pilnie poszukuję
    zatrudnienia. Kto może mi pomóc !! Znalazłem się w takiej sytuacji
    po całkowitym wyłudzeniu środków finansowych
    przez szczecińskiego developera -złodzieja o nazwie ATALANTA Sp. z
    o.o na ul. M. Konopnickiej 32 i konieczności
    likwidacji firmy. Obecnie sprawę przejął Sąd i Prokuratura.
    Jeśli jest taka firma- zainteresowana pracownikiem
    doświadczonym, zdyscyplinowanym, dyspozycyjnym, lojalnym
    proszę o informację . Zainteresowanej firmie prześlę swoje CV.

    Z szacunkiem:
    inż.Robert Kubanek
    r...@p...onet.pl
    tel. 091-4423204
    Szczecin

  • 2. Data: 2003-07-19 09:16:54
    Temat: Re: Kto może mi pomóc w znalezieniu pracy/
    Od: diodka <d...@e...pl>

> [...]
    > przez szczecińskiego developera -złodzieja o nazwie ATALANTA Sp. z
    > o.o na ul. M. Konopnickiej 32 i konieczności

    to na tej ulicy sa jacys developerzy??? przeciez to jest dzielnica
    domkow 4 rodzinnych :))
    no wspolczuje ale swoja droga jak porzadny developer moze miescic sie w
    mieszkaniu?