PracaGrupypl.praca.szukanaKsięgowy - Kraków

  • 1. Data: 2002-04-09 16:05:46
    Temat: Księgowy - Kraków
    Od: <a...@p...onet.pl>

    Księgowy z 3 letnim doświadczeniem mieszkający w Krakowie.
    § Znajomość tematyki kasowej &#8211; przez pewien czas prowadziłem kasę oraz
    dokumentację z nią związaną
    § Znajomość programu Płatnik i Płatnik przekaz elektroniczny i pewnej
    części zagadnień ZUS &#8211; 2 lata prowadziłem rozliczenia z ZUS
    § Prowadzenie Księgi Głównej, analityki i syntetyki
    § Prowadzenie księgowości materiałowej
    § Sprawozdawczość
    § Rozliczanie list płac

    Jestem osobą pracująca wobec czego byłbym zainteresowany Państwa ofertą na
    część etatu lub umowę zlecenie &#8211; czas pracy do uzgodnienia. Jako młoda, ambitna

    i pracowita osoba zamierzam poszerzać swoje horyzonty, co być może umożliwi mi
    praca w Państwa firmie. Myślę, iż mogę okazać się pomocny. W przypadku
    zainteresowania moją osobą lub jakichkolwiek pytań proszę o kontakt tel.601-74-
    28-71 lub e-mail a...@p...onet.pl
    Z poważaniem Andrzej Wiśniewski