PracaGrupypl.praca.szukanaKsięgowy

  • 1. Data: 2002-05-05 19:25:48
    Temat: Księgowy
    Od: "Marcin" <m...@i...pl>

    Poszukuję pracy w Krakowie najchętniej w charakterze księgowego. Ukończyłem
    Wyższą Szkołę Zarządzania i Bankowości, Teraz jestem na 5-tym roku
    Rachunkowości na Akademii Ekonomicznej. Znam bardzo dobrze język angielski
    (tłumaczenia techniczne dla HSW SA), półroczne doświadczenie w biurze
    rachunkowym, obecnie pracuję w dziale księgowości firmy zatrudniaj 130 osób.
    Doświadczenie w pracy z Kadrami i Płacami. Bardzo dobra znajomość większości
    programów księgowych, pakietu biurowego Office. Znajomość Visual Basic for
    Excel.

    Tel. kontakowy: 0 1033 15 842 07 55
    c...@y...com