PracaGrupypl.praca.szukanaKsięgowa z 21-letnim doświadczeniem!!!!!!

  • 1. Data: 2003-03-20 20:13:44
    Temat: Księgowa z 21-letnim doświadczeniem!!!!!!
    Od: "paulinka" <p...@w...pl>

    Szukam pracy dodatkowej lub stałej na terenie Dolnego Śląska.

    Posiadam 21 doświadczenie zawodowe w tym 14 - letnie doświadczenie pracy w
    księgowości - 9 lat na stanowisku głównego księgowego. Zorientowana jestem w
    całości zagadnień w dziale księgowości, rachunkowości i finansów. Posiadam
    znajomość funkcjonowania spółek, jednostek budżetowych, zakładów
    budżetowych, instytucji kultury. W dotychczasowej pracy zajmowałam się
    sprawozdawczością finansową i kontrolą wewnętrzną dokumentacji księgowej.

    Posiadam umiejętność pracy w zespole oraz kierowania zespołem. Jestem osobą
    dążącą do sukcesu, samorealizacji i osiągnięcia postawionych przez siebie
    celów. Nie boję się samodzielnego podejmowania decyzji i nie unikam ich
    konsekwencji.

    Z góry dziękuję za rozważenie mojej kandydatury.

    Ewa Dąbrowska

    D...@i...pl