PracaGrupypl.praca.szukanaKsięgowa - Wrocław

  • 1. Data: 2006-01-18 13:06:33
    Temat: Księgowa - Wrocław
    Od: "e...@o...pl" <e...@o...pl>

    Witam serdecznie

    Poszukuję pracy na stanowisku księgowej (szczególnie zainteresowana jestem
    ofertami dotyczącymi pracy na stanowisku samodzielnej księgowej lub pracą w
    dziale kosztów).

    Wykształcenie:

    od 2005 do 2006 Akademia Ekonomiczna we Wrocławiu, Wydział Zarządzania i
    Informatyki, studia podyplomowe: Doradztwo podatkowe i zarządzanie podatkami

    od 1999 do 2004 Akademia Ekonomiczna we Wrocławiu, Wydział Zarządzania i
    Informatyki, studia magisterskie: kierunek Finanse i Bankowość,
    specjalizacja Rachunkowość i Auditing

    od 1995 do 1999 Liceum Ekonomiczne nr. 1 w Zespole Szkół
    Ekonomiczno - Administracyjnych we Wrocławiu, specjalność ekonomika i
    organizacja przedsiębiorstw

    Doświadczenie zawodowe:

    od 2002 do dziś - duża firma z kapitałem zachodnim, stanowisko: księgowa/szef
    zespołu

    od 09.2000 do 01.2002 - Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe dział
    produkcji

    od 08.1999 do 02.2000 - Powszechna Kasa Oszczędności BP I o/Wrocław, działy:
    księgowy, obsługi zleceń, obsługi klienta, rachunków debetowych, kredytów
    (staż)

    Szkolenia:

    2004 podatek VAT - nowe zasady po wejściu Polski do UE
    2005 podatek VAT w praktyce, zmiany po 1 czerwca 2005

    Znajomość języków obcych:

    język angielski znajomość średnio-zaawansowana (doskonalę się uczestnicząc w
    kursach językowych)
    język niemiecki znajomość podstawowa

    Umiejętności dodatkowe:

    Praktyczna znajomość zasad księgowości oraz aktualnych przepisów podatkowych,
    znajomość kosztów (praca magisterska). Dobra znajomość obsługi sprzętu
    biurowego (kserokopiarki, faxy) i komputera (pakiet ZORBA, system F-K
    Probit, SAP R3 moduł finansowo-księgowy, pakiet MS Office). Dobre
    umiejętności interpersonalne, zdolności analityczne i organizacyjne, dobra
    komunikatywność, rzetelność, odpowiedzialność oraz zdolność pracy
    zespołowej.

    Wszystkim zainteresowanym osobom prześlę moje uzupełnione CV oraz list motywacyjny.

    Oferty proszę przesyłać na skrzynkę pocztową:
    e...@o...pl