PracaGrupypl.praca.szukanaKsiegowa-Rzeszów - doświadczenie we współpracy z fundacjami UE

  • 1. Data: 2003-05-06 17:30:41
    Temat: Ksiegowa-Rzeszów - doświadczenie we współpracy z fundacjami UE
    Od: g...@p...onet.pl

    Ukończyłam wyższe studia magisterskie na Akademii Ekonomicznej w Poznaniu,
    gdzie zdobyłam wiedzę z zakresu ekonomii, finansów, bankowości, polityki
    pieniężnej, prawa gospodarczego, zasad funkcjonowania rynku, zarządzania
    zasobami ludzkimi i strategii przedsiębiorstw.
    Posiadam dziewięcioletnie doświadczenie zawodowe w księgowości
    budżetowej.Znam zasady prowadzenia gospodarki i obsługi finansowo-księgowej,
    sporządzania planów finansowych i analiz wykorzystywania środków
    przydzielanych, sporządzania sprawozdań finansowych. Znajomość prowadzenia
    księgowości firm łącznie z rozliczaniem ZUS i US, sprawami kadrowymi i
    płacowymi (program "Płatnik"), ewidencją środków trwałych, obsługą kasową i
    bankową.
    Posiadam takze doswiadczenie w rozliczeniach stowazyszen wspolpracujacych z
    fundacjami Unii Europejskiej.
    Posiadam pełną znajomość obsługi komputera, pracuję w systemach DOS i
    Windows wykorzystując programy Word, Excel.
    Grazyna Glazowska
    tel. 607126390
    g...@w...pl