PracaGrupypl.praca.szukanaKsięgowa - KATOWICE!!!

  • 1. Data: 2004-11-07 10:27:02
    Temat: Księgowa - KATOWICE!!!
    Od: "M" <p...@p...onet.pl>

    Szukam pracy dodatkowej jako główna księgowa lub księgowa, chętnie tez
    przygotuje sprawozdania finansowe i wraz z zamknięciem roku lub poprowadzę
    księgowo małą firmę.
    Posiadam doświadczenie w księgach handlowych i KPiR, płacach, ZUS, kadry,
    obsługa komputera i programów finansowo-księgowych.
    Szukam pracy na terenie Katowic lub najblizszej okolicy (Sosnowiec, Dąbrowa
    Górnicza)
    Telefon 0504-746-307 po 16:00
    lub e-mail f...@w...pl

  • 2. Data: 2004-11-11 01:47:45
    Temat: Re: Księgowa - KATOWICE!!! - OFERTA
    Od: "news.tpi.pl" <a...@s...pl>

    Oferta:
    Firma System Internet Provider www.system.pl poszukuje osoby na stanowisko
    konsultanta księgowego

    Oczekiwania:
    - dobra znajomość nowoczesnych programów FK, a w szczególności
    - finanse i księgowość
    - Kadry i płace
    - środki trwałe
    - znajmość przepisów prawnych z podanego wyżej zakresu
    - mile widziane doświadczenie w księgowości przy użyciu programów FK

    Zadania natychmiastowe:
    - przygotowanie załozen funkcjonalnych pod nowy modul FK, bedacy czescia
    calosciowego rozwiazania ERP

    Zadania po wdrozeniu:
    - konsultacje merytoryczne
    - szkolenie użytkowników systemu
    - pomoc w rozwiązywaniu problemów zgłaszanych przez klientów przez Help Desk

    Oferujemy atrakcyjne wynagrodzenie i dlugofalowa wspolprace.

    Oferty z CV i listem towazyszacym prosze przesyłać na adres: a...@s...pl

    Prosimy o dolaczenie klauzuli:

    "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej
    ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji
    (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.97 o ochronie danych osobowych, Dziennik
    Ustaw Nr 133 Poz. 883)"