PracaGrupypl.praca.dyskusjeKsiazeczka ubezpieczeniowaKsiazeczka ubezpieczeniowa
  • Data: 2006-02-12 13:58:12
    Temat: Ksiazeczka ubezpieczeniowa
    Od: Rosanna <rosanna@REpocztaMOVonet..pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wiatam,

    Od ponad trzech tygodni pracuje, jest to moja pierwsza praca, wiec nie
    posiadam ksiazeczki ubezpieczeniowej. Niestety przeziebienie mnie rozlozylo
    i prawdopodobnie jutro bedzie konieczna wizyta w przychodni i zwolnienie
    lekarske. Czy w przypadku braku ksiazeczki ubezpieczeniowej, lekarz wyda mi
    zwolnienie, ewentualnie jakich dokumentow moze zazadac? W jaki sposob
    wyrobic ksiazeczke ubezpieczeniowa, jaki druk nalezy zlozyc w ZUS-ie i czy
    nalezy to zrobic za posrednictwem pracodawcy?
    Z gory dziekuje Grupowiczom za odpowiedzi.

    Pozdrawiam, Rosanna