PracaGrupypl.praca.szukanaKreatywny magister inżynier elektronikKreatywny magister inżynier elektronik
  • Data: 2002-04-22 22:02:16
    Temat: Kreatywny magister inżynier elektronik
    Od: "Grzegorz Kawa" <g...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Kreatywny magister inżynier elektronik szuka pracy.

    Umiejętności:

    § teoretyczna i praktyczna wiedza z zakresu projektowania i
    uruchamiania systemów mikroprocesorowych i układów analogowych,

    § programowanie mikrokontrolerów oraz procesorów sygnałowych DSP w
    asemblerze i w języku C,

    § znajomość narzędzi CAD dla elektroniki: Orcad, Pspice, Protel,
    TestPoint, itp.,

    § obsługa programów graficznych, baz danych, arkuszy
    kalkulacyjnych, internetu, sieci LAN,

    § znajomość systemów operacyjnych Windows
    95,98,Millenium/NT,2000/XP.

    Mam dużo zapału i chęci do pracy oraz osiągnięcia sukcesu zawodowego.
    Gruntowna znajomość elektroniki i informatyki, nie tylko teoretyczna,
    umożliwia mi szybkie przyswajanie nowych technik.

    tel.: 600-615-809,

    e-mail: g...@p...fm