PracaGrupypl.praca.szukanaKreatywna, zdolna, biegle j. angielski

  • 1. Data: 2002-01-24 19:51:40
    Temat: Kreatywna, zdolna, biegle j. angielski
    Od: <j...@p...onet.pl>

    Poszukuję pracy w dowolnej branży, mam doświadczenie w nauczaniu języka
    angielskiego, tłumaczeniach, ukończyłam filologię angielską oraz Business
    College o profilu marketing i reklama. W pracy potrafie wykorzystywać kreatywne
    myślenie, szybko i chętnie się uczę. Tworzenie i redagowanie tekstów również
    nie jest mi obce. Proszę o kontakt, również w sprawie rozszerzenia informacji
    na mój temat.
    Z góry dziękuję,
    Marzena Kuffel
    j...@p...onet.pl