PracaGrupypl.praca.szukanaKraków - wdrażanie ISO 9001

  • 1. Data: 2004-02-18 10:50:26
    Temat: Kraków - wdrażanie ISO 9001
    Od: "R.B." <r...@i...pl>

    Mam spore doświadczenie we wdrażaniu zarządzania jakością zgodnego z ISO 9001
    (projektowanie i uzgadnianie procedur, dokumentowanie, audity wewnętrzne) w
    małych firmach.
    Swoje doświadczenie mam udokumentowane odbytymi szkoleniami i referencjami.
    Podejmę współpracę z przedsiębiorcami przymierzającymi się do uzyskania
    certyfikatu ISO 9001, a którzy nie chcą zostać "złupieni" przez tzw. firmy
    consulting'owe.
    Obszary w których mam doświadczenie to: produkcja urządzeń elektronicznych,
    usługi teletechniczne, ochrona mienia. Najbliższą mi dziedziną jest informatyka,
    ale jestem elastyczny i mam rozległe przygotowanie interdyscyplinarne, więc
    potrafię się szybko dostosować także do innych obszarów działalności.
    Ewentualnych zainteresowanych proszę o pierwszy kontakt przez: robbury@interia.
    pl