PracaGrupypl.praca.szukanaKraków/szukam pracy/CV+LM/młoda,ambitna,dyspozycyjna

  • 1. Data: 2003-12-09 12:53:49
    Temat: Kraków/szukam pracy/CV+LM/młoda,ambitna,dyspozycyjna
    Od: "Sylwia R." <m...@p...onet.pl>

    Jestem zainteresowana ofertą pracy w pełnym wymiarze godzin.

    Myślę, że moje wykształcenie oraz doświadczenia i umiejętności zostaną
    wykorzystane w pełni w każdej pracy.

    Będąc absolwentką Liceum Zawodowego o profilu administracyjno-
    biurowym doskonale opanowałam wiedzę z zakresu reklamy, kontaktów z klientem
    itp. oraz obsługi komputera i nowoczesnych urządzeń biurowych.

    Ukończyłam Górnośląską Wyższą Szkołę Pedagogiczną na kierunku
    Pedagogika, w zakresie pedagogiki resocjalizacyjnej z profilaktyką społeczną i
    pomocą psychologiczną, uzyskując tytuł licencjata.

    Moim atutem jest praca w Centrum Mody i Rozrywki &#8222;Plaza-
    Kraków&#8221; /Sztuczna Biżuteria- Sabina Krzemińska/ oraz niespełna dwuletnia praca
    w Supermarkecie &#8222;KrakChemia&#8221; / Jeans-Konfekcja Dziecięca-Zabawki/ , gdzie
    jako
    sprzedawca miałam bezpośredni kontakt z klientem, jak również doskonaliłam
    umiejętności pracy w branży handlowej.

    Cechy jakie przypisuje swojej osobie to: samodzielność, operatywność,
    dyspozycyjność, a także dobra organizacja pracy oraz chęć rozwoju i
    doskonalenia własnych doświadczeń. Łatwo nawiązuję kontakty z ludźmi i chętnie
    wypełniam powierzone mi zadania.

    Jeśli moja kandydatura wzbudzi Państwa zainteresowanie, a kwalifikacje będą
    zgodne z wymaganiami to proszę o kontakt.

    Mam nadzieję, że szczegóły będę mogła przedstawić w bezpośredniej rozmowie,
    licząc na spotkanie w związku z moją ofertą pracy.

    Z poważaniem Sylwia R.

    moje cv : http://www.larlik.prv.pl/cv/cv.doc
    list motywacyjny : http://www.larlik.prv.pl/cv/lm.doc

    czekam na kontakt telefoniczny lub e-mail
    tel. 506 45 47 48 emial: l...@w...pl