PracaGrupypl.praca.szukanaKraków / szukam pracy

  • 1. Data: 2003-10-08 19:27:31
    Temat: Kraków / szukam pracy
    Od: Beata <a...@b...tajny>

    Szanowni Państwo!

    W najbliższym czasie zamierzam obronić pracę magisterską w Katedrze
    Europeistyki Uniwersytetu Jagiellońskiego. Posiadam dwa dyplomy
    licencjackie obronione z wyróżnieniem w Wyższej Szkole Humanistycznej w
    Pułtusku. Tematyka moich studiów koncentrowała się na szeroko pojętych
    kwestiach europejskich - dotyczyła zarówno integracji europejskiej,
    stosunków międzynarodowych i gospodarczych jak i kwestii związanych z
    kulturą.
    Posługuję się językami angielskim oraz włoskim. Angielski
    opanowałam w stopniu bardzo dobrym (posiadam First Certificate in
    English), zaś włoski w stopniu dobrym. Potrafię sprawnie posługiwać się
    komputerem: każdym systemem Windows, Microsoft Orfice oraz Internetem.
    Zamierzam doskonalić zarówno moje umiejętności językowe jak również
    poszerzać wiadomości z zakresu obsługi komputera.
    Posiadam prawo jazdy kategorii B zdobyte w roku 1995, użytkowane.
    Jestem osobą odpowiedzialną, samodzielną, dyskretną, godna
    zaufania, rozważną, uczciwą, lojalną, sumienną, wytrwałą i zaradną.
    Radość sprawia mi poszerzanie swojej wiedzy i umiejętności.
    Poszukuję pracy w Krakowie. Jeśli zainteresowała Państwa moja
    oferta, proszę o kontakt: b...@t...pl lub 691 51 89 28, z chęcią
    prześlę Państwu moje CV oraz inne dokumenty.

    Z poważaniem Beata Milewska.