PracaGrupypl.praca.szukanaKraków - student piatego roku automatyki szuka pracy

  • 1. Data: 2002-01-15 10:48:56
    Temat: Kraków - student piatego roku automatyki szuka pracy
    Od: <s...@p...onet.pl>

    witam wszystkich,
    wlasnie skonczylem studia na Wydziale Elektrycznym AHG w Krakowie. Do uzyskania
    tytulu mgr inz. pozostalo mi tylko dokonczenie pisania pracy dyplomowej i
    obrona. Posiadam roczne doswiadczenie w branzy internetowej. Programuje w html-
    u, C++, bedac na praktyce w jednej w krakowskich firm telekomunikaycjnych
    wykonywalem dosc obszerny projekt w VisualC++. Elektronika i telekomunikacja
    rowniez nie sa dla mnie tematami tabu. Jesli jakis pracodawca zwrocil uwage na
    mojego maila to bardzo prosze o kontakt. Bede mogl wtedy przeslac swoje pelne
    CV, ktore pozwola Panstwu w pelni poznac moje kwalifikacje.
    pozdrawiam
    Sebastian