PracaGrupypl.praca.szukanaKraków/ specjalista ds. oświetlenia+wszechstronny+tłumaczenia

  • 1. Data: 2004-01-16 15:32:33
    Temat: Kraków/ specjalista ds. oświetlenia+wszechstronny+tłumaczenia
    Od: "Jerzy" <d...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Szukam pracy najchętniej w branży oświetleniowej, jako że najbardziej lubię
    tę dziedzinę, a ostatnio zajmowałem stanowisko specjalisty ds. oświetlenia.
    Znam programy LiteStar, Sliwin, Calculux. Mam doświadczenie w wykonywaniu
    projektów oświetlenia wnętrz, w doradztwie technicznym (głównie produkty
    Modular) w tym zakresie.

    Zdobyłem też półroczne doświadczenie w pracy w Kanadzie, w biurze projektów,
    gdzie zajmowałem się obróbką rysunków do projektów elektrycznych w AutoCadzie.

    Znam biegle język angielski, mam doświadczenie w tłumaczeniach technicznych.
    Praca ze słowem również nie jest mi obca, a nawet więcej: umiem i lubię pisać.
    Znam dobrze Ms Offce, programy graficzne dostatecznie.

    Łatwo przyswajam wiedzę, jestem wszechstronny i kreatywny, chętnie nauczę się
    nowych rzeczy, zdobędę nowe doświadczenia.

    Szukam pracy w Krakowie, ale nie wykluczam możliwości przeprowadzki do innego
    miasta.

    Więcej w moim CV: http://www.duskj.republika.pl/cv

    Jerzy

    tel. gsm: 606 202 991