PracaGrupypl.praca.szukana › Kraków/ programista baza danych, php, java, xml

  • 1. Data: 2004-04-18 16:57:19
    Temat: Kraków/ programista baza danych, php, java, xml
    Od: m...@o...pl

    Kwalifikacje.
    -doskonała znajomość zagadnień sieciowych;
    -doskonała znajomość php i javy;
    np. umiejętność pisania servletów (aplikacje javy strony serwera) i
    midletów (aplikacje javy na telefony komórkowe);
    -doskonała znajomość tematu relacyjnych baz danych;
    -dobra znajomość języka plpgpsql (język serwera postgreSQL podobny do
    oraclowego pl/sql) – własne funkcje serwera, triggery itp.
    -znajomość technologii xml-owych (w czasie rozmowy z potencjalnym
    pracodawcą mogę pokazać internetowy system sklepowy, mojego autorstwa,
    wykonany w technologii php+postgreSQL => xml (xslt) =>html, system jest
    własnością pracodawcy);
    -doskonała znajomość systemów linux (pracuję w nim od 5 lat) i windows;
    -nie wiem czy to pomoże mi znaleźć pracę – oczywiście znam ms office i
    openoffice :-) i całą masę innych programów;
    -prawie czteroletnie doświadczenie na stanowisku programista;
    -obecnie zarządzam systemem za setki tysięcy złotych którego silnikiem jest
    oracle;

    Wymagania.
    - KOMPETENTNY SZEF;
    - umowa o prace;

    Wszelkie zapytania i propozycje proszę kierować na adres prywatny lub pod
    numer telefonu 888-453-990

    pozdrawiam

    Marcin