PracaGrupypl.praca.oferowanaKraków / programista C/C++ / etat

  • 1. Data: 2005-04-02 16:55:10
    Temat: Kraków / programista C/C++ / etat
    Od: Hiflex <J...@h...com>

    Firma Hiflex Poland (www.hiflex.com) z siedzibą w Krakowie poszukuje
    osoby na stanowisko programisty.

    Wymagania:
    - dobra znajomość C/C++
    - znajomość technologii związanych z XML
    - znajomość Linux/Unix na poziomie użytkownika
    - język angielski na poziomie komunikatywnym (w mowie i piśmie)
    - znajomość zagadnień związanych z przemysłem poligraficznym oraz
    technologii JDF będzie dużym plusem.

    Forma zatrudnienia: etat.
    Miejsce pracy: Kraków, możliwe kilkudniowe wyjazdy (Europa,USA).

    Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV oraz listu motywacyjnego w
    języku angielskim na adres: J...@h...com. Na dostarczonych dokumentach
    prosimy o umieszczenie następującego oświadczenia: "Wyrażam zgodę na
    przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla
    potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z
    dn. 28.08.97 o Ochronie Danych Osobowych DZ. Ust. Nr 133 poz. 883)"

    Zastrzegamy że odpowiemy tylko na wybrane oferty.