eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.oferowanaKraków, pracownik help desk
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 1

  • 1. Data: 2007-08-12 18:54:26
    Temat: Kraków, pracownik help desk
    Od: "Ganymede Technologies s.c." <r...@g...eu>

    Firma Ganymede Technologies, lider na rynku gier online poszukuje:

    PRACOWNIKA DO OBSŁUGI HELP DESKU DUŻEGO SERWISU Z GRAMI

    Do głównych obowiązków pracownika będzie należało utrzymywanie
    kontaktu z klientami i ich obsługa: m.in. odpowiadanie na
    korespondencję elektroniczną, pomoc użytkownikom w rozwiązywaniu
    bieżących problemów, przygotowywanie pism i newsów dla prasy oraz
    nadzorowanie społeczności internetowej graczy.

    Kandydaci/kandydatki powinni spełniać następujące wymagania:

    - umiejętność dobrego posługiwania się językiem hiszpańskim i/lub
    portugalskim,
    - komunikatywność,
    - bardzo dobra obsługa komputera,
    - umiejętność szybkiego pisania na klawiaturze,
    - biegłe poruszanie się w Internecie,

    Oferujemy pracę na pełen etat. Aplikacje powinny zawierać następujące
    dokumenty: CV w języku polskim, list motywacyjny w języku polskim lub
    angielskim. Oferty bez CV oraz listu motywacyjnego nie będą brane pod
    uwage!

    Praca na miejscu w siedzibie firmy, praca zdalna wykluczona. Dokumenty
    prosimy przesyłać pocztą elektroniczną na adres: r...@g...eu

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1