-
1. Data: 2007-08-12 18:54:26
Temat: Kraków, pracownik help desk
Od: "Ganymede Technologies s.c." <r...@g...eu>
Firma Ganymede Technologies, lider na rynku gier online poszukuje:
PRACOWNIKA DO OBSŁUGI HELP DESKU DUŻEGO SERWISU Z GRAMI
Do głównych obowiązków pracownika będzie należało utrzymywanie
kontaktu z klientami i ich obsługa: m.in. odpowiadanie na
korespondencję elektroniczną, pomoc użytkownikom w rozwiązywaniu
bieżących problemów, przygotowywanie pism i newsów dla prasy oraz
nadzorowanie społeczności internetowej graczy.
Kandydaci/kandydatki powinni spełniać następujące wymagania:
- umiejętność dobrego posługiwania się językiem hiszpańskim i/lub
portugalskim,
- komunikatywność,
- bardzo dobra obsługa komputera,
- umiejętność szybkiego pisania na klawiaturze,
- biegłe poruszanie się w Internecie,
Oferujemy pracę na pełen etat. Aplikacje powinny zawierać następujące
dokumenty: CV w języku polskim, list motywacyjny w języku polskim lub
angielskim. Oferty bez CV oraz listu motywacyjnego nie będą brane pod
uwage!
Praca na miejscu w siedzibie firmy, praca zdalna wykluczona. Dokumenty
prosimy przesyłać pocztą elektroniczną na adres: r...@g...eu