eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.oferowanaKrakow / pracownik ds. obslugi klienta / biuro tlumaczen / stalaKrakow / pracownik ds. obslugi klienta / biuro tlumaczen / stala
  • Data: 2006-11-01 16:41:18
    Temat: Krakow / pracownik ds. obslugi klienta / biuro tlumaczen / stala
    Od: "sopoltrad (1)" <m...@m...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Biuro tlumaczen Sopoltrad Sp z o.o. poszukuje do swej siedziby w centrum
    Krakowa osoby na stanowisko:
    Pracownik ds. obslugi klienta (project manager)

    Wymagania
    - biegla znajomosc jezyka francuskiego w mowie i w pismie
    - dobra znajomosc jezyka angielskiego w mowie i w pismie
    - dobra znajomosc oprogramowania biurowego (MS Office) i internetowego
    (poczta)
    - umiejetnosc pracy pod presja i zajmowania sie wieloma sprawami
    jednoczesnie
    - cierpliwosc, latwy kontakt z ludzmi, szczegolnie przez telefon
    - wyksztalcenie min. srednie

    Oferujemy
    - duza samodzielnosc w pracy
    - motywujace wynagrodzenie
    - szkolenia

    Doswiadczenie w branzy tlumaczen mile widziane

    Forma zatrudnienia: umowa o prace

    Kontakt z CV i zwiezlym listem na: c...@s...com


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1