PracaGrupypl.praca.szukanaKraków - poszukuje pracyKraków - poszukuje pracy
    From: "ToT" <t...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.szukana
    Subject: Kraków - poszukuje pracy
    Date: Mon, 14 Oct 2002 12:03:18 +0200

    Informacje ogólne:

    Mężczyzna lat 25, uregulowany stosunek do służby wojskowej , żonaty.
    Wykształcenie srednie techniczne dodatkowo ukończone 2 letnie studium
    Informatyczne.
    Mam 7-letni staż pracy jestem osobą komunikatywna, uczciwą i pracowitą. W
    tym momencie pracuje w firmie komputerowej na stanowisku sprzedawcy, jestem
    samodzielnym pracownikiem sklepu firmowego.

    Doświadczenie:
    2001r-aktualnie Firma komputerowa , stanowisko sprzedawca
    97r.-2001r. POB Opakomet , operator obrabiarek CNC
    95r.-97r Z.R.Z.G. , pracownik działu technicznego
    Dodatkowo w okresie 2000r-2001r pracowałem na umowe zlecenia dla firmy
    zajmującej sie organizowaniem promocji w supermarketach. Byłem
    odpowiedzialny za organizowanie akcji na danym terenie miasta oraz kontrole
    pracy hostess.

    Informacje dodatkowe:

    -Dobra znajomość sprzętu komputerowego
    -znajomość programu Subiekt 4 ,kasy fiskalnej oraz ogólna gospodarki
    magazynowej
    -Prawo jazdy kat."B" (6 letnie doświadczenie w prowadzeniu pojazdami)
    - j. angielski znajomośc podstawowa

    Oczekiwania:

    Poszukuje pracy jako handlowiec, przedstawiciel handlowy, serwisant oraz
    innej wymagającej uczciwości , sumienności oraz zaangarzowania.

    Kontakt:
    e-mail t...@p...onet.pl