PracaGrupypl.praca.szukana › Kraków - popołudnia, wieczory, weekendy

  • 1. Data: 2003-02-26 14:29:11
    Temat: Kraków - popołudnia, wieczory, weekendy
    Od: "Adam" <a...@N...gazeta.pl>

    Jestem dyspozycyjny codziennie po godz. 16.00, w weekendy i dni wolne do
    ustalenia. Możliwość wystawienia faktur VAT.

    Amway/Herbalife/Vebso (ogólnie MLM), "dochodowe chałupnictwo", "praca w
    internecie" itp. - proszę nie pisać, nie interesuje mnie to.

    Chętnie przypilnuję kogoś lub czegoś, zawiozę, przewiozę, posprzątam, drobne
    naprawy, robótki domowe pasujące do ulgi remontowej lub budowlanej (jeśli
    ktoś jeszcze ma i potrzebuje), załatwię różne sprawy w Krakowie (dla osób
    spoza Krakowa). Inne zajęcia do uzgodnienia.

    Chętnie podejmę współpracę z podobnymi osobami lub firmami.

    Oferty proszę emailem (SPAMEROM STANOWCZE: "NIE" - dziękuję za umilanie mi
    życia)

    pozdrowienia