PracaGrupypl.praca.szukanaKraków - podejmę pracę / z doświadczeniem

  • 1. Data: 2004-03-14 09:15:46
    Temat: Kraków - podejmę pracę / z doświadczeniem
    Od: "ula.p" <u...@p...fm>

    Szanowni Państwo,

    Szukam stałej ciekawej pracy - jestem bardzo otwarta na nowe sytuacje i
    miejsca pracy. Mam 22 lata, z wykształcenia jestem technikiem poligrafem
    o specjalności: skład i przygotowanie tekstu do druku. Jestem osobą w
    pełni dyspozycyjną gotową podjąć nowe wyzwania.

    Umiejętności:
    - Bardzo dobra znajomość programów: Adobe PageMaker, Adobe
    Photoshop, Corel Draw, Web Site PRO, pakiet Microsoft Office
    - Podstawowa znajomość programów: Quark XPress, Frontpage
    - Bardzo dobra znajomość obsługi kserokopiarek cyfrowych oraz
    wielko-formatowych systemów powielania (OKI)
    - Sprawna obsługa urządzeń biurowych oraz komputera (w tym internetu)
    - Znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodne
    czytanie i tworzenie dokumentacji
    - 4 letnie doświadczenia zawodowe nabyte w 3 firmach: Wydawnictwie
    Jagiellonia, prywatnej drukarni offsetowej oraz firmie poligraficznej
    - 12 letnie doświadczenie w branży akwarystycznej

    Cechy osobowe:
    - Duży zmysł plastyczny
    - Kreatywność oraz własna inwencja
    - Życzliwość w kontakcie z ludźmi
    - Umiejętność pracy zarówno samodzielnej jak i w zespole
    - Dyspozycyjność
    - Optymizm w działaniu i odporność na stres
    - Wysoki stopień komunikatywności z klientem

    Zainteresowania:
    - Akwarystyka słodkowodna i morska
    - Projektowanie wnętrz i ogrodów
    - Projektowanie odzieży damskiej
    - Rysunek

    Czego oczekuję od pracy i jakiego typu pracy szukam:
    - Ideałem byłoby gdyby oferta pracy pokrywałaby się z moim
    doświadczeniem czyli stanowisko w branży poligraficznej.
    - Jednocześnie bardzo jestem zainteresowana pracą bedąca blisko mojego
    12-letniego hobby z którym wiążę(w dalszych latach)swoją przyszłosc
    zawodową - akwarystki. Chętnie podejmę pracę w sklepie zoologicznym
    (dział akwarystyczny lub dla czworonogow (od dziecka dom był pełen
    zwierząt, a w szczególności kotów:) Chętnie podejmę się zakładania
    zbiorników u klienta - te zagadnienia nie są mi obce - sama posiadam w
    domu 3 zbiorniki słodkowodne różnych biotopów oraz w trakcie
    uruchamiania minirafe.
    - Równie dobrze czułabym się w chrakterze sprzedawcy odzieży damskiej w
    butiku. Od paru lat projektuje i wykonuje dla siebie różne modele
    odzieży i dobrze czuję się w tym temacie.

    Dużym moim atutem jest to, że w kazdej z powyższych branż mam
    doświadczenie lub wiaże sie ona z moimi zainteresowaniami.

    Uprzejmie proszę o kontakt na adres e-mail: u...@p...fm
    Odpowiem na kazdy list. CV dostępne na życzenie. Jestem otwarta również
    na inne propozycje.

    pozdrawiam i dziekuję za poświęconą chwilkę,
    Urszula

    ---
    gg: 1756591