PracaGrupypl.praca.szukana › Kraków - kobieta informatyk - szuka pracy

  • 1. Data: 2004-08-09 08:57:32
    Temat: Kraków - kobieta informatyk - szuka pracy
    Od: j...@a...pl

    Skończyłam Dwuletnie Studium Informatyczne - szukam pracy najchętniej w
    serwisie komputerowym !

    Od kilku lat interesuję się komputerami, jest to moja praca i pasja której
    poświęcam bardzo dużo czasu !

    Zajmuję się naprawami, składaniem komputerów i pomocą w doborze sprzętu !

    Obecnie pracuję jako konsultant handlowy - sprzedaję strony www, konta
    mailowe, prezentacje multimedialne, bazy danych, sklepy internetowe itp.

    oferty pracy proszę przesyłać na moje konto mailowe : k...@i...pl