eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.oferowanaKraków - hosting365 - helpdesk, support, obsługa klienta
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 1

  • 1. Data: 2008-03-10 09:53:11
    Temat: Kraków - hosting365 - helpdesk, support, obsługa klienta
    Od: Bartłomiej F. Tajchman <b...@m...NOSPAM.pl>


    hosting365 to irlandzki gigant hostingowy. Własne datacentre, nie tylko
    spełniające, lecz wręcz kreujące zasady bezpiecznego i stabilnego hostingu,
    legendarny support 24/7 to tylko dwa z wielu powodów, dla których jest z
    nami blisko 75 000 klientów (w tym wiele prestiżowych firm, takich jak Bank
    of Scotland, O2 czy Irish Stock Exchange).

    W związku z rozwojem polskiego oddziału hosting365 w Krakowie, poszukujemy
    osób na stanowisko helpdesk/support.

    Oferujemy:

    1. Wysokie wynagrodzenie.

    2. Możliwość rozwoju - powiedz nam gdzie chciałbyś być i co chciałbyś robić,
    umieć i znać w ciągu najbliższego roku, dwóch i trzech lat, a my opracujemy
    Twój zakres codziennych obowiazków i szkoleń tak, by Ci w tym pomóc.
    Ponadto umożliwiamy dostęp do firmowej biblioteki. Jeśli nie znajdziesz w
    niej książki ktorej szukasz, daj nam znać - kupimy. Ponadto co jakiś czas
    (kilka razy w roku) nasi pracownicy lecą do Irlandii (przelot i pobyt na
    koszt firmy) gdzie pracują i szkolą się razem z najlepszymi w branży.
    Opłacamy rownież szkolenia online prowadzone przez O'Reilly oraz szkolenia
    certyfikacyjne organizowane przez Microsoft, RedHat, Cisco...

    3. Sprzęt - krakowskie biuro hosting365 pracuje na komputerach Macintosh.

    4. Biuro w dobrej lokalizacji - 8 minut spacerem od krakowskiego rynku,
    miejsca o najwyższym wskaźniku pięknych kobiet na metr kwadratowy ;-)

    5. Irlandzkie podejście do zatrudnienia - w hosting365 miła atmosfera pracy
    to dużo więcej niż slogan rekrutacyjny. Pizza na koszt firmy w ramach
    lunchu w każdy piątek to tylko jeden z przykładow ;) Ponadto karnety na
    siłownie, basen, prywatna opieka medyczna i inne...

    6. Sport. Zależy nam na zdrowiu naszych pracowników. Praca i komputer to nie
    wszystko. Po pracy chodzimy na basen lub siłownię. Zajęcia sportowe nie są
    obowiązkowe ;)

    Zakres obowiązków to rozwiązywanie problemów klientów. Problemy dotyczyć
    bedą najczęściej domen, emaili, baz danych, shared hostingu, serwerów
    dedykowanych. Doświadczenie w tych zagadnieniach będzie dodatkowym i bardzo
    istotnym atutem, ale nie jest konieczne. Nasi klienci są zarówno z Polski,
    jak i Irlandii, więc wymagana jest znajomość języka angielskiego w stopniu
    komunikatywnym. Nie wymagamy płynnego oksfordzkiego akcentu, ale
    umiejętnosc zrozumienia maila i odpowiedzenia na niego będzie niezbędna.

    Jeżeli podoba Ci się nasza propozycja, uważasz że jesteś osobą ktorej
    szukamy, to ta praca może być Twoja! (ostatnie wiadomości: są 2 nowe
    miejsca).

    Wyślij nam swoje CV <imie_nazwisko.pdf> w języku angielskim na adres
    praca(at)hosting365.pl, w temacie maila podając "support - Imię Nazwisko".



    Anty spam: Proszę o nieprzysyłanie na podany adres żadnych informacji o
    usługach ani innych ofert o charakterze komercyjnym.

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1