1. Data: 2008-03-10 09:53:11
Temat: Kraków - hosting365 - helpdesk, support, obsługa klienta
Od: Bartłomiej F. Tajchman <b...@m...NOSPAM.pl>
hosting365 to irlandzki gigant hostingowy. Własne datacentre, nie tylko
spełniające, lecz wręcz kreujące zasady bezpiecznego i stabilnego hostingu,
legendarny support 24/7 to tylko dwa z wielu powodów, dla których jest z
nami blisko 75 000 klientów (w tym wiele prestiżowych firm, takich jak Bank
of Scotland, O2 czy Irish Stock Exchange).
W związku z rozwojem polskiego oddziału hosting365 w Krakowie, poszukujemy
osób na stanowisko helpdesk/support.
Oferujemy:
1. Wysokie wynagrodzenie.
2. Możliwość rozwoju - powiedz nam gdzie chciałbyś być i co chciałbyś robić,
umieć i znać w ciągu najbliższego roku, dwóch i trzech lat, a my opracujemy
Twój zakres codziennych obowiazków i szkoleń tak, by Ci w tym pomóc.
Ponadto umożliwiamy dostęp do firmowej biblioteki. Jeśli nie znajdziesz w
niej książki ktorej szukasz, daj nam znać - kupimy. Ponadto co jakiś czas
(kilka razy w roku) nasi pracownicy lecą do Irlandii (przelot i pobyt na
koszt firmy) gdzie pracują i szkolą się razem z najlepszymi w branży.
Opłacamy rownież szkolenia online prowadzone przez O'Reilly oraz szkolenia
certyfikacyjne organizowane przez Microsoft, RedHat, Cisco...
3. Sprzęt - krakowskie biuro hosting365 pracuje na komputerach Macintosh.
4. Biuro w dobrej lokalizacji - 8 minut spacerem od krakowskiego rynku,
miejsca o najwyższym wskaźniku pięknych kobiet na metr kwadratowy ;-)
5. Irlandzkie podejście do zatrudnienia - w hosting365 miła atmosfera pracy
to dużo więcej niż slogan rekrutacyjny. Pizza na koszt firmy w ramach
lunchu w każdy piątek to tylko jeden z przykładow ;) Ponadto karnety na
siłownie, basen, prywatna opieka medyczna i inne...
6. Sport. Zależy nam na zdrowiu naszych pracowników. Praca i komputer to nie
wszystko. Po pracy chodzimy na basen lub siłownię. Zajęcia sportowe nie są
obowiązkowe ;)
Zakres obowiązków to rozwiązywanie problemów klientów. Problemy dotyczyć
bedą najczęściej domen, emaili, baz danych, shared hostingu, serwerów
dedykowanych. Doświadczenie w tych zagadnieniach będzie dodatkowym i bardzo
istotnym atutem, ale nie jest konieczne. Nasi klienci są zarówno z Polski,
jak i Irlandii, więc wymagana jest znajomość języka angielskiego w stopniu
komunikatywnym. Nie wymagamy płynnego oksfordzkiego akcentu, ale
umiejętnosc zrozumienia maila i odpowiedzenia na niego będzie niezbędna.
Jeżeli podoba Ci się nasza propozycja, uważasz że jesteś osobą ktorej
szukamy, to ta praca może być Twoja! (ostatnie wiadomości: są 2 nowe
miejsca).
Wyślij nam swoje CV <imie_nazwisko.pdf> w języku angielskim na adres
praca(at)hosting365.pl, w temacie maila podając "support - Imię Nazwisko".
Anty spam: Proszę o nieprzysyłanie na podany adres żadnych informacji o
usługach ani innych ofert o charakterze komercyjnym.