PracaGrupypl.praca.szukanaKraków/handlowiec,kierownik dzialu (telekomunikacja, Internet)

  • 1. Data: 2004-01-25 19:24:04
    Temat: Kraków/handlowiec,kierownik dzialu (telekomunikacja, Internet)
    Od: Rafal <r...@p...onet.pl>

    Mam 28 lat, wyksztalcenie wyzsze (Zarzadzanie Miedzynarodowe),
    doswiadczenie zawodowe w sprzedazy ponad 5 lat (min. Przedstawiciel
    Handlowy, Koordynator Sprzedazy), w tym 2 lata na stanowisku Kierownika
    Dzialu.
    Komunikatywna znajomosc jezyka angielskiego
    Obsluga komputera: MS Windows, MS Office (Word, Excel, PowerPoint),
    Netscape, IE
    Dotychczas zwiazany bylem glownie z branza IT & T (min. telefonia
    komorkowa, systemy radiokomunikacji, dostep do Internetu, telefonia VoIP).
    Jestem zainteresowany podjeciem pracy najchetniej w Krakowie

    Wiarygodnym pracodawcom bardzo chetnie udostepnie swoje cv

    Pozdrawiam,

    Rafal
    e-mail: r...@i...pl