-
1. Data: 2007-03-01 06:29:48
Temat: Kraków, handel i marketing
Od: "Marcin" <j...@p...onet.pl>
Księgarnia Edukacyjna.pl od 6 lat jest jednym z wiodących sklepów
internetowych na rynku edukacyjnym. Skupia wokół oferowanych publikacji z
roku na rok coraz większe grono nauczycieli, metodyków i uczniów. W lipcu
2006 r. księgarnia przejęła dystrybucję wydawnictwa Epideixis. Sukces na
rynku to zasługa młodego i wykształconego zespołu. W chwili obecnej
poszukujemy osoby do pracy w Dziale Obsługi Klienta na stanowisku:
Specjalista ds. handlu i marketingu
(nr ref. SP-M/ED/K)
Oferta:
-zatrudnienie na umowę zlecenie (okres próbny). Po okresie próbnym umowa o
pracę na czas nieokreślony
-ciekawa i pełna wyzwań praca w młodym dynamicznym zespole
-cykliczne profesjonalne szkolenia
-atrakcyjne wynagrodzenie (pensja stała plus premia za wyniki)
Oczekiwania:
-znajomość branży - książki i pomoce edukacyjne
-profesjonalna telefoniczna obsługa
-biegła obsługa komputera, znajomość MS Office (Word, Excel)
-znajomość programu magazynowo-księgowego, np. FPP f-my Comarch-CDN
-umiejętność szybkiego nawiązywania kontaktu
-komunikatywność
-wysoka kultura osobista
-silna motywacja, zaangażowanie i rzetelność w wykonywaniu powierzonych
obowiązków
-bardzo dobra organizacja
-czynne prawo jazdy kat. "B"
W ramach obowiązków docelowo mieścić się będzie:
-wypisywanie dokumentów magazynowo-handlowych
-monitorowanie nowości pojawiających się na rynku
-wprowadzanie nowości i uaktualnianie oferty na stronie internetowej
-nawiązywanie kontaktów i wykonywanie zamówień do Wydawnictw
-przygotowywanie ofert promocyjnych i nadzór nad ich przeprowadzeniem
-bieżący kontakt z Klientami (telefoniczny i mailowy)
-kontrola terminowości realizacji zamówień i płatności
-uczestnictwo na targach i konferencjach
-moderowanie recenzji nadsyłanych przez Klientów
Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV oraz listu motywacyjnego,
z zaznaczeniem nr ref. w tytule maila, do dnia 28.02.2007
na adres: k...@e...pl