PracaGrupypl.praca.szukana › Kraków/dodatkowa - Linux/Sieci/Elektronika

  • 1. Data: 2004-06-17 11:05:12
    Temat: Kraków/dodatkowa - Linux/Sieci/Elektronika
    Od: "Michał" <s...@p...onet.pl>

    Poszukuję dodatkowej pracy.

    Jestem absolwentem AGH - elektronika - inżynier.
    Znam system Linux (apache, mail, samba, dns itp.).
    Również systemy Windows.
    Sieci komputerowe LAN/MAN/WAN oparte o urządzenia Cisco i nie tylko.
    Uczestniczyłem w szkoleniach Cisco: BSCI, BGP.
    Bardzo dobrze znam Internet i jego zasoby.
    Znam języki "programowania": C, C++, bash, tcl, php, html, cgi, mysql
    Znam elektronikę cyfrową (np. procesory ATmega)

    Język angielski w stopniu dobrym.

    Mam prawo jazdy kat.B i własny samochód.

    Obecnie pracuję jako administrator dużej sieci LAN,MAN i WAN.

    Mam ośmioletnie doświadczenie zawodowe w branży IT.

    Oferty proszę przesyłać na podany email.