-
1. Data: 2004-03-22 09:28:40
Temat: Kraków - Technical Support Manager
Od: Apriso <j...@p...apriso.com>
Apriso Poland jest europejskim centrum technicznym międzynarodowej
korporacji Apriso z siedzibą w Long Beach, Kalifornia http://www.apriso.com.
W związku z dynamicznym rozwojem firmy poszukujemy do pracy w Krakowie
kandydatów na stanowiska Technical Support Manager.
Wymagania:
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego
- umiejętność zarządzania kilkuosobowym zespołem
- umiejętność utrzymywania dobrych relacji z klientami i zarządzania w
sytuacjach awaryjnych
- doświadczenie w prowadzeniu działu wsparcia technicznego w firmie
informatycznej
- znajomość środowiska MS Windows
- wiedza z zakresu programowania (C++, C#, Microsoft Visual Studio) oraz
relacyjnych baz danych (MS SQL lub Oracle)
- chęć ciągłej nauki i podnoszenia kwalifikacji
Oferujemy:
- stabilną pracę w dynamicznej, międzynarodowej firmie
- szkolenia i wyjazdy zagraniczne
- bardzo atrakcyjne warunki finansowe
- duże możliwości rozwoju kariery zawodowej
- zatrudnienie na umowę o pracę
Oferty (CV+list motywacyjny) prosimy przesyłać na adres:
j...@p...apriso.com lub Apriso sp. z o.o., ul. Józefitów 2/7, 30-039 Kraków.
W tytule maila proszę napisać "Praca: Technical Support Manager".