eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.oferowanaKraków - Technical Support Manager
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 1

  • 1. Data: 2004-03-22 09:28:40
    Temat: Kraków - Technical Support Manager
    Od: Apriso <j...@p...apriso.com>

    Apriso Poland jest europejskim centrum technicznym międzynarodowej
    korporacji Apriso z siedzibą w Long Beach, Kalifornia http://www.apriso.com.
    W związku z dynamicznym rozwojem firmy poszukujemy do pracy w Krakowie
    kandydatów na stanowiska Technical Support Manager.

    Wymagania:
    - bardzo dobra znajomość języka angielskiego
    - umiejętność zarządzania kilkuosobowym zespołem
    - umiejętność utrzymywania dobrych relacji z klientami i zarządzania w
    sytuacjach awaryjnych
    - doświadczenie w prowadzeniu działu wsparcia technicznego w firmie
    informatycznej
    - znajomość środowiska MS Windows
    - wiedza z zakresu programowania (C++, C#, Microsoft Visual Studio) oraz
    relacyjnych baz danych (MS SQL lub Oracle)
    - chęć ciągłej nauki i podnoszenia kwalifikacji

    Oferujemy:
    - stabilną pracę w dynamicznej, międzynarodowej firmie
    - szkolenia i wyjazdy zagraniczne
    - bardzo atrakcyjne warunki finansowe
    - duże możliwości rozwoju kariery zawodowej
    - zatrudnienie na umowę o pracę

    Oferty (CV+list motywacyjny) prosimy przesyłać na adres:
    j...@p...apriso.com lub Apriso sp. z o.o., ul. Józefitów 2/7, 30-039 Kraków.
    W tytule maila proszę napisać "Praca: Technical Support Manager".





strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1