eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.oferowanaKraków/Stała Wsparcie techniczne/helpdesk.
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 1

  • 1. Data: 2006-09-19 20:14:42
    Temat: Kraków/Stała Wsparcie techniczne/helpdesk.
    Od: Sławomir Zabkiewicz <s...@h...com>

    Największa firma hostingowa w Irlandii, hosting365,
    w związku z dynamicznym rozwojem oddziału w Krakowie pilnie poszukuje
    osób na stanowisko wsparcia techniczngo (helpdesk).

    Praca na ww. stanowisku obejmować będzie wsparcie klientów drogą
    email-ową w zakresie usług hostingowych, jak również zarządzanie
    systemami skierowanymi na administrację kontami pocztowymi, domenami
    oraz hostingiem.

    Możliwości/droga kariery:

    Osoba na stanowisku wsparcia technicznego ma możliwość awansu na
    stanowisko "Starszego Specjalisty" w dziedzinach administracji systemami
    (Windows, Unix) oraz administracji sieciami.
    Zapewniamy szkolenia na powyższe stanowiska.

    Idealny kandydat/kandydatka powinien posiadać kwalifikacje techniczne
    oraz doświadczenie w pracy z klientami w zakresie wsparcia oraz
    rozwiązywania problemów. Doświadczenie oraz znajomość zagadnień hostingu
    będzie plusem, ale nie jest wymagana.

    Wymagana jest znajomość języka angielskiego przynajmniej w stopniu
    średnio-zaawansowanym.

    Proponowane zarobki to 3000 PLN.

    CV w języku angielskim proszę wysyłać na adres s...@h...com.

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1