PracaGrupypl.praca.szukanaKraków/Specjalistka ds.marketingu w IT/organizacji dużych imprez

  • 1. Data: 2006-06-12 12:06:30
    Temat: Kraków/Specjalistka ds.marketingu w IT/organizacji dużych imprez
    Od: "Raku.krak" <r...@a...kom.pl>

    Jestem atrakcyjną,wygadaną i wykształconą blondynką posiadającą duże
    doświadczenie w działach marketingu w firmach z branży IT.
    Posiadam doskonale rozwinięty zmysł organizacyjny m.in. w organizacji dużych
    imprez typu: targi branżowe, konferencje, seminaria,
    imprezy dla Klientów i integracyjne dla pracowników etc...
    Jestem właśnie na etapie szukania nowej pracy w dużych firmach w dziale
    marketingu /miele widziana branża IT,ale nie koniecznie/ lub
    agencjach reklamowych zajmujących się realizacją tego typu imprez.

    Z przyjemnością prześle swoje kompletne CV oraz przykładowe projekty.

    Kontakt ze mną mailem: v...@a...kom.pl
    lub telefonicznie: 604-95-60-66

    Zuzia